MINI TRENING SZKOLENIOWY (AUTO) od 299,00 zł

MINI TRENING SZKOLENIOWY (AUTO)

Rodzaj zajęć: Zajęcia praktyczne (płyty poślizgowe+tor)
Czas szkolenia: 2 godziny
Ilość Uczestników: do 10 osób
Pojazd: własny
Cena za osobę 299,00 zł

Część praktyczna: 2 h

Grupa: do 10 Uczestników 

 

Koszt szkolenia na pojeździe własnym: 299 PLN brutto/MODUŁ

Wypożyczenie auta Moto Parku Kraków (Opel Astra, skrzynia manualna) w cenie 199 PLN brutto (wraz z ubezpieczeniem i paliwem) na czas szkolenia - opcja dostępna przy dokonywaniu rezerwacji i zakupie vouchera.

 

Każdy z modułów jest autonomiczny i trwa 2 godziny. Składa się tylko z praktycznych zajęć na torze i na płytach poślizgowych! Moduły można realizować niezależnie i w dowolnej kolejności.

•   MODUŁ 1: PRAWIDŁOWA TECHNIKA, SKRĘTU SKRĘT AWARYJNY
•   MODUŁ 2: HAMOWANIE AWARYJNE (NA WPROST ORAZ Z OMINIĘCIEM PRZESZKODY),  HAMOWANIE Z REDUKCJĄ ORAZ HAMOWANIE AWARYJNE W ZAKRĘCIE

•   MODUŁ 3: AWARYJNA ZMIANA PASA RUCHU I TEST ”ŁOSIA”

Rodzaj modułu wybierany jest przy wyborze terminu lub przy realizacji vouchera.

Rezerwacja online:

https://www.motoparkkrakow.pl/kalendarz

 

MODUŁ 1: PRAWIDŁOWA TECHNIKA SKRĘTU, SKRĘT AWARYJNY

Skręt manewrowy. To ćwiczenie polegające na przejeździe po specjalnie wyznaczonym torze oraz między słupkami.
Szkolenie ma na celu wypracowanie oraz udoskonalenie techniki skrętu, tak aby odpowiednio i szybko oraz precyzyjnie wykonywać skręty w trakcie wszystkich manewrów drogowych.
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich: mniej oraz bardziej doświadczonych kierowców.


Na szkoleniu korzystamy z naszej całej infrastruktury, czyli nawierzchni przyczepnej  oraz śliskiej, by ćwiczenia pokazywały jak bardzo ważne jest opanowanie prawidłowej techniki jazdy.
Skręt awaryjny (mimo swej nazwy) to taki, który jest najczęściej wykorzystywany w trakcie jazdy. Dzięki ćwiczeniom na specjalnie skonfigurowanym torze pokażemy Państwu jak z niego korzystać i jak  bardzo jest ważny. Na tym module, można oprócz ułożenia rąk i techniki skrętu, ćwiczyć i trenować tzw. pracę „masą samochodu”. Pokażemy i nauczymy was jak odpowiednie odciążanie i dociążanie przodu lub tyłu ma znaczenie w przypadku bezpiecznego prowadzenia pojazdu.
Ćwiczenie wykonujemy zarówna na suchym jak i na bardzo śliskiej nawierzchni.

MODUŁ 2: HAMOWANIE AWARYJNE (NA WPROST ORAZ Z OMINIĘCIEM PRZESZKODY,
HAMOWANIE Z REDUKCJĄ ORAZ HAMOWANIE AWARYJNE W ZAKRĘCIE)

Wielu kierowców nie docenia znaczenia i roli wykonywanego w prawidłowy sposób hamowania awaryjnego, ponieważ, mimo prawidłowej techniki jazdy, każdy kierowca może mieć potrzebę nagłego lub gwałtownego zatrzymania pojazdu. Dlatego dla wszystkich, chcących nauczyć się właściwie hamować lub sprawdzić jak ich samochód hamuje awaryjnie, przygotowaliśmy zestaw ćwiczeń.
W skład modułu wchodzić będą hamowania na wprost przy  różnych prędkościach na suchej oraz śliskiej i mokrej nawierzchni. Dodatkowo wykorzystamy wielosekwencyjne kurtyny wodne do nauki oraz ćwiczenia hamowania z ominięciem przeszkody. W bezpieczny sposób będzie można przetrenować szybkość reakcji, działanie systemów bezpieczeństwa oraz jakości i stan opon.


Nasze drogi są usiane niezliczoną liczbą zakrętów, każdy kierowca powinien wiedzieć jak prawidłowo je pokonywać oraz, przede wszystkim, jak prawidłowo reagować na sytuację awaryjną.
Odpowiednia prędkość, odpowiednie ułożenie rąk na kierownicy oraz odpowiedni tor jazdy to lwia część przygotowanych ćwiczeń. Nie możemy jednak zapomnieć o sytuacjach, gdzie mimo prawidłowego przygotowania się do zakrętu na naszej drodze pojawi się przeszkoda. Dlatego właśnie będziemy ćwiczyć prawidłowe hamowanie awaryjne w zakręcie oraz nauczymy się odpowiednio reagować na mogący pojawić się poślizg.


MODUŁ 3: AWARYJNA ZMIANA PASA RUCHU I TEST ”ŁOSIA”

Częstym przypadkiem na naszych drogach jest sytuacja, gdy inny uczestnik ruchu drogowego lub czasami zwierzę wtargnie na naszą drogę.
Ćwiczenie jest tak skonfigurowane, aby pojawiły się zaskakujące dla wielu kierowców poślizgi.
Wszystkie próby będą wykonywane zamiennie na śliskiej i przyczepnej nawierzchni co powoduje, że kierowcy będą bardzo mocno zaskakiwani i będą musieli odpowiednio zareagować na poślizg podsterowny i nadsterowny.
Tu również bardzo mocno poznajemy siebie swoje reakcje oraz, przede wszystkim, działanie systemów bezpieczeństwa czynnego i zachowanie się naszego pojazdu.


Voucher dostępny

Najbliższe wolne terminy

REKOMENDACJE

MASZ PYTANIA? NAPISZ DO NAS

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
ZREALIZUJ VOUCHER KUP VOUCHER