Trening bezpiecznej jazdy dla firmI,II stopień

Do kogo skierowana jest oferta?
Sprawdź nas

Nasze szkolenia z bezpiecznej jazdy są idealne dla firm, które chcą zadbać o komfort za kierownicą swoich pracowników,

dając im możliwość sprawdzenia się w sytuacjach ekstremalnych, takich jak hamowanie w poślizgu na bardzo śliskiej nawierzchni. Te szkolenia to doskonały sposób na uświadomienie sobie zagrożeń na drodze i nauki jak sobie z nimi radzić. Szkolenie zostało podzielone na dwa integralne etapy. Sugerujemy ukończenie I stopnia szkolenia oraz II stopnia, aby zmaksymalizować efekty.
W ramach szkolenia odbywają się wykłady oraz zajęcia praktyczne. Szkolenie trwa ok. 6 godzin, przy czym 80% czasu poświęcone jest na zajęcia praktyczne.

Co obejmuje szkolenie?

Pierwszy stopień szkolenia obejmuje:

  • ustawienie pozycji za kierownicą - prawidłowe ustawienie fotela, kierownicy oraz lusterek;

  • slalom I - ćwiczenie pracy rąk na kierownicy, skręt typu manewrowego;

  • slalom II - prawidłowa technika pokonywania skrętu z wykorzystaniem środka ciężkości samochodu:
  ćwiczenie pracy rąk na kierownicy, skręt typu awaryjnego;

  • hamowanie awaryjne na śliskiej nawierzchni (płyta poślizgowa) z 2 prędkości - 50, 70 km/h - ocena
  odległości drogi hamowania oraz czasu reakcji kierowcy;

  • hamowanie awaryjne z ominięciem przeszkody - prawidłowa ocena prędkości i odległości od przeszkody
  podczas hamowania oraz prawidłowa technika skrętu;

  • awaryjna zmiana pasa ruchu podczas jazdy na wprost (nawierzchnia przyczepna i śliska), ćwiczenie
  reakcji podczas poślizgu podsterownego i nadsterownego;


 

Drugi stopień szkolenia obejmuje:

  • 
przypomnienie podstawowych elementów z I stopnia szkolenia - prawidłowej pozycji za kierownicą;

  • slalom II - prawidłowa technika pokonywania skrętu, ćwiczenie dynamicznego skrętu awaryjnego
  i balansu masą samochodu, nauka prawidłowej pracy gazem;

  • slalom rozstawny na nawierzchni suchej i mokrej - podstawy prawidłowego toru jazdy, ćwiczenie reakcji
  podczas poślizgu podsterownego i nadsterownego;

  • hamowanie awaryjne na płycie z ominięciem przeszkody i kontynuowaniem jazdy w skręcie;

  • zmiana pasa ruchu sucho-mokro-sucho “test łosia”;

  • zakręt “zacisk” na płycie, ćwiczenie reakcji podczas poślizgu podsterownego.

Czas trwania : ok 6 godzin na każdy ze stopni
 

 

Zaufali nam