
OFERTA SZKOLEŃ


Mini trening szkoleniowy 2-godzinny (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie Techniki Jazdy I Stopnia w toku grupowym
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie Techniki Jazdy II Stopnia w toku grupowym
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie sportowe w toku grupowym - podstawowe (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie sportowe w toku grupowym - zaawansowane (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie dedykowane RWD
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie Techniki Jazdy VIP
dowiedz się więcej o szkoleniu
Szkolenie z jazdy sportowej VIP
dowiedz się więcej o szkoleniu
Jazda defensywna VIP - szkolenie w ruchu ulicznym
dowiedz się więcej o szkoleniu
Night driving - szkolenie techniki jazdy po zmroku
dowiedz się więcej o szkoleniu
Rezerwacja obiektu – grupa zamknięta auto 1h
dowiedz się więcej o szkoleniu
Rezerwacja obiektu – grupa zamknięta auto 2h
dowiedz się więcej o szkoleniu
Rezerwacja obiektu – grupa zamknięta auto 3h
dowiedz się więcej o szkoleniu
Rezerwacja obiektu – grupa zamknięta auto 1h
dowiedz się więcej o szkoleniuWykład teoretyczny: 1 h
Część praktyczna: 4 h
Grupa: 14 Uczestników (2 grupy po 7 osób)
Koszt szkolenia na pojeździe własnym: 649 PLN brutto
Koszt szkolenia na pojeździe Moto Parku Kraków: 898 PLN brutto
Kup voucher online:https://www.motoparkkrakow.pl/vouchery/szkolenie-techniki-jazdy-ii-stopnia
Istnieje możliwość wypożyczenia auta Moto Parku Kraków (Opel Astra, skrzynia manualna) w cenie 249 PLN brutto (wraz z ubezpieczeniem i paliwem) na czas szkolenia - opcja dostępna przy dokonywaniu rezerwacji i zakupie vouchera.
Drugi stopień szkolenia obejmuje:
* zapis na szkolenie II Stopnia możliwy jest po ukończeniu stopnia pierwszego w naszym, bądź innym Ośrodku
1. dynamiczny slalom typu „linia” połączony ze slalomem rozstawno-ciasnym na mieszanej nawierzchni (przyczepnie/ślisko);
2. prawidłowa technika wykonywania skrętu, ćwiczenie dynamicznego skrętu awaryjnego i balansu masą samochodu, nauka prawidłowej pracy gazem, slalom bramkowy;
3. nauka optymalnego toru jazdy — jazda po wyznaczonej próbie z uwzględnieniem sekwencji ciasnych zakrętów;
4. zakręt "zacisk" na płycie w kształcie wycinka okręgu (hamowanie i redukcja), ćwiczenie reakcji podczas poślizgu podsterownego;
5. hamowanie awaryjne na płycie poślizgowej z ominięciem przeszkody i kontynuowaniem jazdy w skręcie;
6. awaryjna zmiana pasa ruchu (trzy alternatywy);
7. interaktywna strefa bezpieczeństwa.