OFERTA SZKOLEŃ
Szkolenie Techniki Jazdy VIP
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie dla młodych kierowców
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkoleniowa Jazda Torowa+pomiar czasu
dowiedz się więcej o szkoleniuJazda defensywna
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie Techniki Jazdy I Stopnia w toku grupowym
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie Techniki Jazdy II Stopnia w toku grupowym
dowiedz się więcej o szkoleniuMini trening szkoleniowy 2-godzinny (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie z jazdy sportowej VIP
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie sportowe w toku grupowym - podstawowe (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie sportowe w toku grupowym - zaawansowane (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie dedykowane RWD
dowiedz się więcej o szkoleniuNight driving - szkolenie techniki jazdy po zmroku
dowiedz się więcej o szkoleniuSKJS Szkoleniowy Konkurs Jazdy Samochodem
dowiedz się więcej o szkoleniuJazda defensywna VIP - szkolenie w ruchu ulicznym
dowiedz się więcej o szkoleniuAUDYT FLOTY
dowiedz się więcej o szkoleniuSZKOLENIA DEDYKOWANE SAMOCHODOM ELEKTRYCZNYM
dowiedz się więcej o szkoleniuAUDYT REKRUTACYJNY
dowiedz się więcej o szkoleniuWykład teoretyczny: 1 h
Część praktyczna: 4 h
Grupa: 14 Uczestników (2 grupy po 7 osób)
Koszt szkolenia na pojeździe własnym: 799 PLN brutto
Wypożyczenie auta Moto Parku Kraków na czas szkolenia (Opel Astra, skrzynia manualna) w cenie 349 PLN brutto - opcja dostępna przy dokonywaniu rezerwacji i zakupie vouchera.
Drugi stopień szkolenia obejmuje:
* zapis na szkolenie II Stopnia możliwy jest po ukończeniu stopnia pierwszego w naszym, bądź innym Ośrodku
1. dynamiczny slalom typu „linia” połączony ze slalomem rozstawno-ciasnym na mieszanej nawierzchni (przyczepnie/ślisko);
2. prawidłowa technika wykonywania skrętu, ćwiczenie dynamicznego skrętu awaryjnego i balansu masą samochodu, nauka prawidłowej pracy gazem, slalom bramkowy;
3. nauka optymalnego toru jazdy — jazda po wyznaczonej próbie z uwzględnieniem sekwencji ciasnych zakrętów;
4. zakręt "zacisk" na płycie w kształcie wycinka okręgu (hamowanie i redukcja), ćwiczenie reakcji podczas poślizgu podsterownego;
5. hamowanie awaryjne na płycie poślizgowej z ominięciem przeszkody i kontynuowaniem jazdy w skręcie;
6. awaryjna zmiana pasa ruchu (trzy alternatywy);
7. interaktywna strefa bezpieczeństwa.