OFERTA SZKOLEŃ
Szkolenie Techniki Jazdy VIP
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie dla młodych kierowców
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkoleniowa Jazda Torowa+pomiar czasu
dowiedz się więcej o szkoleniuJazda defensywna
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie Techniki Jazdy I Stopnia w toku grupowym
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie Techniki Jazdy II Stopnia w toku grupowym
dowiedz się więcej o szkoleniuMini trening szkoleniowy 2-godzinny (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie z jazdy sportowej VIP
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie sportowe w toku grupowym - podstawowe (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie sportowe w toku grupowym - zaawansowane (auto)
dowiedz się więcej o szkoleniuSzkolenie dedykowane RWD
dowiedz się więcej o szkoleniuNight driving - szkolenie techniki jazdy po zmroku
dowiedz się więcej o szkoleniuSKJS Szkoleniowy Konkurs Jazdy Samochodem
dowiedz się więcej o szkoleniuJazda defensywna VIP - szkolenie w ruchu ulicznym
dowiedz się więcej o szkoleniuAUDYT FLOTY
dowiedz się więcej o szkoleniuSZKOLENIA DEDYKOWANE SAMOCHODOM ELEKTRYCZNYM
dowiedz się więcej o szkoleniuAUDYT REKRUTACYJNY
dowiedz się więcej o szkoleniuCzęść praktyczna: 2 h
Grupa: do 10 Uczestników
Koszt szkolenia na pojeździe własnym: 349 PLN brutto/MODUŁ
Wypożyczenie auta Moto Parku Kraków na czas szkolenia (Opel Astra, skrzynia manualna) w cenie 249 PLN brutto - opcja dostępna przy dokonywaniu rezerwacji i zakupie vouchera.
Każdy z modułów jest autonomiczny i trwa 2 godziny. Składa się tylko z praktycznych zajęć na torze i na płytach poślizgowych! Moduły można realizować niezależnie i w dowolnej kolejności.
• MODUŁ 1: PRAWIDŁOWA TECHNIKA, SKRĘT AWARYJNY
• MODUŁ 2: HAMOWANIE AWARYJNE (NA WPROST ORAZ Z OMINIĘCIEM PRZESZKODY), HAMOWANIE Z REDUKCJĄ ORAZ HAMOWANIE AWARYJNE W ZAKRĘCIE
• MODUŁ 3: AWARYJNA ZMIANA PASA RUCHU I TEST ”ŁOSIA”
Rodzaj modułu wybierany jest przy wyborze terminu lub przy realizacji vouchera.
Rezerwacja online:
https://www.motoparkkrakow.pl/kalendarz
MODUŁ 1: PRAWIDŁOWA TECHNIKA SKRĘTU, SKRĘT AWARYJNY
Skręt manewrowy. To ćwiczenie polegające na przejeździe po specjalnie wyznaczonym torze oraz między słupkami. Szkolenie ma na celu wypracowanie oraz udoskonalenie techniki skrętu, tak aby odpowiednio i szybko oraz precyzyjnie wykonywać skręty w trakcie wszystkich manewrów drogowych. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich: mniej oraz bardziej doświadczonych kierowców.
Na szkoleniu korzystamy z naszej całej infrastruktury, czyli nawierzchni przyczepnej oraz śliskiej, by ćwiczenia pokazywały jak bardzo ważne jest opanowanie prawidłowej techniki jazdy. Skręt awaryjny (mimo swej nazwy) to taki, który jest najczęściej wykorzystywany w trakcie jazdy. Dzięki ćwiczeniom na specjalnie skonfigurowanym torze pokażemy Państwu jak z niego korzystać i jak bardzo jest ważny. Na tym module, można oprócz ułożenia rąk i techniki skrętu, ćwiczyć i trenować tzw. pracę „masą samochodu”. Pokażemy i nauczymy was jak odpowiednie odciążanie i dociążanie przodu lub tyłu ma znaczenie w przypadku bezpiecznego prowadzenia pojazdu. Ćwiczenie wykonujemy zarówna na suchym jak i na bardzo śliskiej nawierzchni.
MODUŁ 2: HAMOWANIE AWARYJNE (NA WPROST ORAZ Z OMINIĘCIEM PRZESZKODY, HAMOWANIE Z REDUKCJĄ ORAZ HAMOWANIE AWARYJNE W ZAKRĘCIE)
Wielu kierowców nie docenia znaczenia i roli wykonywanego w prawidłowy sposób hamowania awaryjnego, ponieważ, mimo prawidłowej techniki jazdy, każdy kierowca może mieć potrzebę nagłego lub gwałtownego zatrzymania pojazdu. Dlatego dla wszystkich, chcących nauczyć się właściwie hamować lub sprawdzić jak ich samochód hamuje awaryjnie, przygotowaliśmy zestaw ćwiczeń. W skład modułu wchodzić będą hamowania na wprost przy różnych prędkościach na suchej oraz śliskiej i mokrej nawierzchni. Dodatkowo wykorzystamy wielosekwencyjne kurtyny wodne do nauki oraz ćwiczenia hamowania z ominięciem przeszkody. W bezpieczny sposób będzie można przetrenować szybkość reakcji, działanie systemów bezpieczeństwa oraz jakości i stan opon.
MODUŁ 3: AWARYJNA ZMIANA PASA RUCHU I TEST ”ŁOSIA”
Częstym przypadkiem na naszych drogach jest sytuacja, gdy inny uczestnik ruchu drogowego lub czasami zwierzę wtargnie na naszą drogę. Ćwiczenie jest tak skonfigurowane, aby pojawiły się zaskakujące dla wielu kierowców poślizgi. Wszystkie próby będą wykonywane zamiennie na śliskiej i przyczepnej nawierzchni co powoduje, że kierowcy będą bardzo mocno zaskakiwani i będą musieli odpowiednio zareagować na poślizg podsterowny i nadsterowny. Tu również bardzo mocno poznajemy siebie swoje reakcje oraz, przede wszystkim, działanie systemów bezpieczeństwa czynnego i zachowanie się naszego pojazdu.